drömmar

Just i den här tiden är det svårt att blogga om alla små projekt jag har,
eftersom många av dom kommer bli julklappar.. Det är nästan jobbigt,
jag vill ju berätta vad jag håller på med!! Men men.. om 10 dagar är det julafton,
efter det är det okej att visa.
 
Just nu ligger jag i soffan och drömmer mig bort. En av mina största drömmar
just nu är att någon gång få ha ett eget hus att pyssla med. Alltså ett eget hem,
för mig och Niclas, där vi kan känna att här bor vi. Som man kan forma som man
vill. Som man kan bygga hur man vill, och få ha det precis som man vill!
Just nu har jag ju tre hem kan man säga. Mitt studentrum i Stockholm,
Niclas studentlägenhet i Västerås och mamma & pappas hus. På alla tre ställen
vill jag fixa och dona och göra fint, men det tar på krafterna. Det är jobbigt
att flaxa mellan olika ställen, just därför tänker jag att det skulle vara så skönt
att ha något eget. Ett hus. Ett stort hus, med många rum och stora fönster.
Med en trädgård som man kan poa i på somrarna. Med ett stort och rymligt
hobbyrum där man har plats att bygga och pyssla. Eller varför inte till och med
en snickarbod? Och huset ska ha flera ingångar, och en stooor altan..
 
Näe fy.. det dröjer nog innan det inträffar.
En fördel med det är väl att man hinner fundera på hur man
verkligen vill ha det. Men gu så jag längtar..
Kommentarer
Malin säger:

<3

Svar: :) !!
None None

2013-12-14 | 22:42:24
Bloggadress: http://malinhedblom.blogg.se
Malin säger:

Alltså STORT tack, jag ändrade nu efter dina tips och känner att NU blev ju faktiskt hudtonen helt rätt! Jag som tyckte att de var rätt innan, men icke. Åh vad bra! Och jag vill också ha ett eget STORT hus :-)

2013-12-16 | 23:48:20
Bloggadress: http://pastill.nu
Rebecca - Skönsjungande, fotograferande mamma säger:

Du får förbereda inlägg på alla dina julklappspyssel och sedan tidsinställa dem för mellandagarna :-) :-) :-)

Svar: Men du, vilken bra idé!! :D Det ska jag göra! Har precis fått jullov nu så nu har jag lite mera tid att ägna åt bloggen också! Nu jäklar!
None None

2013-12-17 | 02:12:48
Bloggadress: http://rebeccawippovin.com/blogg
Malin , Gravid med tvillingar säger:

Det kommer bli så bra sen när ni flyttar ihop!
Ni kommer hitta världens finaste hus, och du kommer göra det sååå fint! <3 kram

Svar: Haha åååh va du gör mig glad!! kram <3
None None

2013-12-17 | 13:48:22
Bloggadress: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback