lampa

 Hade en superbra helg hemma i norrland. Jag hann börja på ca 4-5 olika projekt,
haha.. På lördagen var jag på en suuperstor loppis, där jag köpte slitna, gamla
böcker för 1 kr/st och en lampfot för 10 kr!! Borrade hål i 9 av böckerna och
skar ut ett hål för lampfotens botten i den sista boken, och sedan trädde
jag på böckerna. Som tur är har jag världens bästa pappa som kan
hjälpa till med elektroniken, t.ex. genom att byta lampknapp.
 
Däremot så har jag inte hittat någon lampskärm än, men för att kunna se
ungefär hur det kommer att se ut så lånade jag en vi hade här hemma. Jag tror att
det skulle vara skitsnyggt med en lampskärm i säckväv, men jag vill helst inte köpa
en ny. I värsta fall får jag väl lära mig hur man klär om en gammal lampskärm!
 
 
Hittills har alltså denna vackra bordslampa kostat mig 20 kr, och desto billigare
jag lyckas hålla den innan den är klar desto nöjdare kommer jag att vara.
 
 
 
 
Kommentarer
Malin säger:

Men du pysselhanna! Va duktig du är <3
Sååå fin!

2013-12-02 | 22:53:01
Bloggadress: http://malinhedblom.blogg.se
Stina säger:

Blir ju kanon! :)

Var det den där loppisen i Gästrikehammarby som du pratade om?
Vart ligger den där och vilka öppettider har de? :)
Kram

Svar: Ja det var det! Den ligger i en gammal kontorslokal i hammarby, anders uppströms väg 15 (typ). Jag tror att det satt en skylt "storloppis" också. Öppet fredag 14-17 och lördag&söndag 11-15, http://www.hammarbyloppis.com/ dom hade visst en hemsida också hehe. Koffertarna stod inne på möbelavdelningen ifall det var dom du ville kika på :)
None None

2013-12-03 | 04:34:22
Bloggadress: http://dreamhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback