Room Service

Jag tror inte jag har tittat på Room Service någon gång alls förut, 
inte vad jag minns i alla fall. Så jag började ikväll! Jag antar att man
kan få väldigt mycket inspiration därifrån så nu sitter jag fastklistrad
på tv5play och kollar just nu på när dom gör om Carolina Gynnings lägenhet!
Det är ju kul att se vad man kan göra, men jag blir lite avundsjuk på
vilka möjligheter de har.. de som jobbar alltså. Tillgång till alla möjliga
verktyg! Justja! Det ska jag också ha när jag väl flyttar till ett hus någon gång.
En snickarbod! En ordentlig en, med en rejäl maskinpark! Haha.
Drömma kan man ju göra..
 
Kommentarer
Malin säger:

Ja men eller hur, det hade varit grymt kul! Jag har en liten liten snickarboa fast just nu är den överbelamrad med grovsopor (sjukt oglammigt) och så finns det inte så många maskiner heller.. Typ en borr och en såg :-D Tack för tips-länken, så söta! Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

2013-12-31 | 11:34:02
Bloggadress: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback