big image

Genomgång av tentan i Digital bild grundkurs idag på förmiddagen. 
Det är lustigt det där hur mycket man tror att man kan innan man börjar
på en utbildning. Desto längre tid jag har gått på skolan desto mindre
börjar jag inse att jag kan, haha. Hoppas det hinner vända någon gång
under de 1,5 år som det är kvar?
 
 
 
 
Efter lunch åkte YHB13 till Big Image på studiebesök! 
SPÄNNANDE!
Jag gillar när man kan ta på det man har skapat, och det kan man onekligen
säga att man kan göra på Big Image, där en "liten" utskrift är 2 meter stor. 
 
 
 
 
Vill man veta vad Andreas på Big Image (och jag) tror och tycker om
bildbehandling som yrke så kolla in det här klippet!!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback