Bygga en bildvägg

I helgen är det fotomässan i Stockholm, men jag ska nog inte gå. Fastän jag vill.
Men jag vill hellre åka till Västerås . I alla fall, alla studenter och lärare på Fotoskolan STHLM
får hänga en varsin bild på skolans bildvägg. Idag var jag och 6 människor till från våran klass
och spikade/häftade/klistrade upp alla bilder, och fick uppleva fotomässan bakom
kulisserna (rena rama byggarbetsplatsen.) 
 
 
 
 
Zlatan och jag i mitten, vilket team!
Vi har även lagt ett gäng post-it lappar i montern så att besökarna
ska kunna säga sina åsikter om bilderna, för att göra hela grejen lite roligare. :)
 
 
Kommentarer
Jeanette säger:

Nä men där är ju min bild med indianskruden :) Ska bli riktigt kul att se allas bilder!

2013-11-20 | 22:25:59
Bloggadress: http://kuriosakabinett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback