retro

Igår fick jag paket på posten, hade nästan hunnit glömt att det skulle komma!
För några veckor sedan så budade jag på en radio på tradera, och det
var den som kom igår. Den är så himla fin, i äkta läder och allt.
Däremot så var den batteridriven, så pappa fick hjälpa mig lite och
så vipps så hade radion fått en fin, blå sladd. :) Så nu behöver den
inte längre batteri för att fungera! Sladden är egentligen en lamp-sladd
från Clas Ohlson, men den var så lång så den har både räckt till en
lampa hos Niclas och nu resten åt min radio.
 
Dock så är radion så gammal att den bara går upp till 100 MHz,
så pappa ska få hjälpa mig att bygga om den lite till så att den även kan
ta in "modernare" radiokanaler. ;)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Malin hedblom säger:

Så häftig! Kram :D

2013-12-02 | 20:25:22
Bloggadress: http://Malinhedblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback