4 år tillsammans

Idag den 3 januari har jag och Niclas varit tillsammans i hela 4 år. Helt fantastiskt tycker jag.
Och hur firade vi det? Vi åkte till parkbadet i Sandviken med mina fina
bonuskusiner på 7 och 10 år. Egentligen skulle vi åkt och badat i torsdags,
men då hade parkbadet stängt pga fel på kloranläggningen. Men eftersom
att vi hade åkt hela vägen dit och blev tvungen att åka hem igen på en gång
så fick vi gratis entrébiljetter i kompensation. Helt okej tycker jag, det blev ju
trots allt ca 600 kronor totalt som vi slapp betala! Så vi åkte och badade på
fredagen istället, innan bonuskusinerna åkte tillbaka hem till Stockholm igen.
Och det gör inte mig någonting att vi inte hade dagen för oss själva, eller att vi
inte gick ut och åt på kvällen, för det viktigaste är att vi fick vara tillsammans.
Det blir ändå vad man gör det till, och jag tyckte att vi hade en supertrevlig
och mysig dag tillsammmans. Jag är så glad att jag har en så fin pojkvän!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback