Gott nytt år!

Det här var den minst dramatiska nyårshelgen för mig på
många år, jag har fått typ influensa eller något. Jag och Niclas 
skulle iväg på fest igår kväll men när vi kom dit så var jag så trött
och mådde så dåligt så jag åkte hem igen på en gång. 
Så jäkla trist och tråkigt så det finns inte. Först missade jag att
gå ut på juldagen för då var jag hemma och tog hand om en sjuk Niclas,
och igårkväll så var det jag som var sjuk och fick stanna hemma, medan
Niclas fick gå på fest och ha kul. :( 
 
Istället fick jag gå och sova i egen säng, titta på ett avsnitt av
room service innan jag somnade och sen vakna obakis! 
Ångrade mig inte fullt så mycket idag alltså.. ;p
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback