många bitar

Då var det igång. En snilleblixt jag fick för att lösa
bordet-är-för-litet-pusslet-är-för-stort-problemet var att
ta en gammal flyttkartong och bygga om den till en provisorisk
bordsskiva. Inte så fin, men det kanske kommer en bättre lösning
så småningom. Hur som helst så tog det en hel timme att plocka ur
alla kantbitar (jag gick igenom högen bit för bit). Hann inte börja sätta
ihop dem ikväll, men nu har jag ett tidsfördriv som kommer räcka
ett par månader.. Om jag inte lessnar, haha.
 
 
 
 
 
Kommentarer
Malin - Nybliven tvillingmorsa säger:

Hoho vart har du tagit vägen?
Kram fina du!

2014-02-04 | 01:32:35
Bloggadress: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback