Pussel

Jag och svägerskan gjorde en sväng till Hofors ikväll för hon
hade hittat något apotek-skåp där som hon skulle köpa.
Sedan på vägen hem så föreslog hon att vi skulle åka in
på lidl också, så då gjorde vi det och där hittade jag ett
jättefint och stort pussel som jag köpte. För 90 kr. På lidl.
I Hofors. Det är nästan så att jag inte vågar berätta det. ;)
 
Jag tänkte att jag skulle kunna ha det nere i Stockholm,
så när jag kommer hem efter dagarna i skolan så kan jag
varva ner med lite fridfullt, hederligt pusslande. Haha.
Det är nog tantvarning på mig.
 
Men visst äre lite kul motiv? Till skillnad från när halva motivet är en
 himmel och hälften av alla pusselbitar ser likadana ut..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback