jag ❤ second hand

Eftersom jag är ett fan av second hand, och eftersom det är lördag idag
och jag är i Västerås hos Niclas så ville jag i vanlig ordning gå till röda korset
och titta om det fanns någonting att fynda. Niclas följde med mig den här gången,
trots att han inte alls gillar att gå i butiker och titta. Lustigt nog så var det han som
gjorde storshoppingen den här gången, medan jag inte hittade någonting som jag
ville ha! Han köpte både inlines och en hel bokserie för sammanlagt hela 64 kr!
Men han insåg snart att inlinesen var en aaaning för små för honom, så då fick
jag dom istället! Lycklig tjej, gud va kuul!!
 
Fräsiga va? ;) Snabba är dom också!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback