morgonstund

Idag när jag vaknade så hade jag så himla ont i halsen, men förutom det så
var jag så himla lycklig. Morgonen var helt magisk och det gråa betongområdet
jag bor i glänste som av guld. Himlen var blå och utstrålade hopp,
och det finns nog ingenting som kan få mig på bra humör som en klarblå
vårhimmel kan. Den får mig att tänka på alla bra stunder jag har upplevt
under den, och då försvinner minsta lilla oro och ångest. Hela Stockholm var så
fantastiskt vacker idag. Däremot så blev halsontet mycket värre, så jag
gick hem tidigare från skolan och hann knappt innanför dörren innan jag
däckade i soffan, helt slut. Jag verkar ha åkt på en riktig dunderförkylning,
mår bara sämre och sämre för varje timme känns det som.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback