Sjuk

Jag har varit tokförkyld sedan i torsdags. Det började med ont
i halsen, sedan blev jag tröttare och tröttare och bihålorna började
täppas igen. Imorse tyckte jag att jag kunde vara frisk eftersom jag
vilat hela helgen. Jag hade gett mig sjutton på att jag skulle cykla
till skolan eftersom det är vår nu, så jag cyklade. Efter 1-2 kilometer
tyckte jag att det gick jävligt trögt, trögare än vanligt, så jag kollade
ner på däcken och såg att jag hade pyspunka både fram och bak.
Men envis som jag var så cyklade jag ändå alla 7 kilometer till skolan,
kom 20 minuter för sent och var heeelt slut. Efter lunch blev det ännu
värre, jag orkade inte ens sitta på en stol och lyssna på föreläsning
utan att jag blev yr och svimfärdig och var tvungen att gå och lägga
mig ner och vila i en soffa. När jag kom hem på eftermiddagen sov
jag i 2 timmar. Bihålorna var supersvällda och gjorde asont, men det
verkar ha lagt sig en aning för tillfället. Ska nog ändå gå till doktorn
imorgonbitti. Man blir tydligen inte frisk bara för att man vill det. ;(
 
Men vilket underbart väder det var idag, och har varit till och från i
över en vecka nu. Jag kan slå vad om att det var minst 15 grader varmt
i eftermidagssolen idag, och jag tror att alla småblommor också kände det. ♡
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback