söndagskänsla

Så himla skönt att vara hemma i byn igen. Speciellt när man är så
tokförkyld som jag är nu. Skönt att få bli ompysslad och få ha sina
älskade katter omkring sig. ♡ Och det finns inte ett enda ställe på jorden
som är härligare att vara på när solen kommer tillbaka och värmer både
kropp och själ, än i sin hemby. Det är något magiskt som händer den
här tiden på året, helt klart. Livet och ljuset kommer åter.
 
Igår fyllde farsgubben år så då var det kalas här för hela slanten. 
2 stora smörgåstårtor hade vi, och 2 vanliga tårtor och så 7sorters
kakor på det. Och jag plockade fram min kamera som har legat på
hyllan under hela vintern, och satt på ett objektiv jag inte använt på väldigt
länge (mitt supervidvinkel). Då kom jag på hur kul det faktiskt kan vara
att fotografera, bara lusten och nyfikenheten att upptäcka något finns där!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback