julklappar

Vem sa att juletid är lugnet och fridens tid!? Jag har en miljon saker
att göra hela tiden känns det som.. tusen julklappar som ska slås in.
9 inramade bilder och ett fotoalbum. Fördelen med det är att det blir
personligt, nackdelen är att det tar sån jäkla tid.. Ramglas som ska putsas
och bilder som ska skäras. Till fotoalbumet som jag ska ge bort så klippte
jag bort vita kanter runt bilderna, på 89 bilder.. det tog en stund.
 
Idag tog vi in julgranen och satt upp den i köket också, kanske
lägger upp en bild på det senare. Nu måste jag stöka vidare bland
alla saker som ska göras..
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Monkan säger:

Och så blir det samma visa varje år :) Man tycker man har planerat alla projekt, men liksom missat liiite i tidsbedömningen. Skära kanter på 89 bilder... lite som mina julkort för några år sen, bestod av 19 små delar som skulle klippas, stansas och limmas, på 20 kort. Jag gissar att det fanns en anledning att du la ner så mycket arbete på julklapparna, för mottagarnas skull :)

Och du, lampfoten av böcker, heeeelt fantastisk.

2013-12-25 | 21:24:32
Bloggadress: http://pysslaosyssla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback