julkort

Hej JULLOV och hej TRÄNINGSVÄRK. Trodde knappt jag skulle överleva gårdagen.
Jag hade säkert 50 kg packning som jag släpade genom hela stockholm, först
till skolan och sen till tåget. Alla dessa trappor i storstan allstå.. Inte okej för en
prylgalen, fattig student som mig. Jag har sån j*kla träningsvärk i armar och axlar idag.
 
Det tog nästan ett dygn innan jag blev människa igen, efter att lämnat
storstan och stressen och decemberkalabaliken. Sov halva dagen.
Den andra halvan har jag spenderat med min kära mor och far,
vi har julshoppat lite. Även den bästa pysslaren behöver material ibland..
Och oj vad förvånad jag blev över hur lite människor det är i köpcentrumet
här än i Stockholm. Man kan ju faktiskt få ha en hel kvadratmeter för sig själv här.
 
På kvällningen har vi skrivit julkort i min familj. Svägerskan kom också hit,
och drack kaffe och skrev julkort. 41 stycken blev det sammanlagt (hoppsan!!).
Det är nog tur att det bara är jul en gång om året.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback