Do it yourself!

Jag tycker det är så jäävla roligt att titta på inredning. Jag kan göra det i timmar;
titta, tänka, drömma. Om jag hittar något jag tycker är snyggt så funderar jag genast på
om man kan göra det själv. I mitt huvud så går det att göra mycket själv med de grejer
man har hemma och/eller saker man kan köpa billigt. Roligast är det om man kan köpa något
begagnat och använda det istället för att köpa nytt, tycker jag. Då får prylarna en historia,
och är inte bara något man har köpt (för alldeles för mycket pengar dessutom!)
Och så får de större värde för en själv, så klart.
 
Sitter nämligen och tittar på inredning på internet nu, oj oj vad det kliar i mina pysselfingrar!
I helgen ska jag försöka hinna med en och kanske två idéer som jag har (peppar peppar).
Men jag vill! Jag har ju ganska många idéer i min idé & inspirations-bok..
 
 
 
 
Kommentarer
Malin hedblom säger:

Hihi pyssel Hanna! Älskar oxå att inreda å dona! Kram

2013-11-25 | 22:33:38
Bloggadress: http://Malinhedblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback