Böcker

Då var det helg igen, och idag fick jag vakna bredvid Niclas i västerås. ♡
Det är lika härligt varje gång att komma hit. Idag tog jag en sväng på stan
och råkade hamna i en bokaffär. Hittade de här böckerna, men jag hade bara
råd med den första. Hemmasnickarbibeln skulle jag så himla gärna vilja ha,
men jag känner inte att jag har råd att lägga ut 400-500 kr på den just nu.
Men den första boken köpte jag! Det fanns några saker i den som jag tyckte
var så himla bra, som jag nog kommer göra verklighet av någon gång framöver. ;)
 Som till exempel en bordslampa i rep, som Mio säljer. Så snyggt!
 
 
 
 
Lampan till vänster finns att köpa på Mio för 1495 kr.
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback